یکشنبه 14 شهریور 1395

سورنتو، کم عیب‌‌ترین خودروی شاسی بلند متوسط از نگاه مشتریان ایرانی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌عنوان نهاد ثالت و معتمد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای هشتمین سال پیاپی به بررسی وضعیت کیفی خودروهای سواری از دیدگاه مشتریان پرداخته است.

سورنتو



 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌عنوان نهاد ثالت و معتمد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای هشتمین سال پیاپی به بررسی وضعیت کیفی خودروهای سواری از دیدگاه مشتریان پرداخته است.


نتایج گزارش اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان در سال 1394 (2015-2016) به بررسی وضعیت کیفیت اولیه خودروها و شاخص IQS یا به عبارتی تعداد عیوب مشاهده شده در هر 100 خودرو در سه‌ماهه اول مالکیت از نظر مشتریان می‌پردازد که بر اساس آن سورنتو در جایگاه نخست کیفی‌ترین خودرو قرار گرفته است.

 



در این تحقیق با بیش از 145 هزار نفر از مشتریانی که خودروهای خود را از 18 شرکت عرضه‌کننده خودروی سواری که بیش از 100 مدل خودرو را عرضه نموده بودند، مصاحبه صورت پذیرفته است.

 


پس از جمع‌آوری این نظرسنجی، خودروها در 8 کلاس قرار گرفته‌اند که در دسته خودروهای شاسی بلند متوسط، از لحاظ بروز تعداد عیب در 3 ماه اولیه مالکیت، خودروی سورنتو در جایگاه نخست کیفی‌ترین خودرو قرار گرفته است.

 


شرکت اطلس خودرو به‌عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران و رتبه نخست خدمات پس از فروش بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، تاکنون نسل‌های مختلف کیا سورنتو را به بازار عرضه نموده است و درحال حاضر نیز سورنتو UM در سبد محصولات این شرکت قرار دارد.


 

  

 


 

منبع :    عصرخودرو

با ما همراه باشید ...

 

Telegram  ّFollow us on Instagram  ّFollow us on Linked-in  Follow us on Google plus  ّFollow us on facebook

دسته بندی محصولات
عضویت در خبر نامه
ایمیل  
شماره موبایل
 
 
عضویت انصراف از عضویت
LiveZilla Live Help