پنج شنبه 27 آذر 1393

غیبت ولوو در نمایشگاه‌های مهم جهان

شرکت خودروسازی ولوو تصمیم گرفته است از این پس به جای تمرکز بر نمایشگاه‌های خودرو، بیشتر بر ارتباط مستقیم با خریداران در بازار خودرو تمرکز کند. 

 

غیبت ولوو در نمایشگاههای مهم جهان

 

 

 


شرکت خودروسازی ولوو تصمیم گرفته است از این پس به جای تمرکز بر نمایشگاه‌های خودرو، بیشتر بر ارتباط مستقیم با خریداران در بازار خودرو تمرکز کند.


بنا به اعلام این شرکت که مقر اصلی آن در گوتنبرگ سوئد است، براساس این سیاست شرکت که قرار است از سال آینده به اجرا در آید، خودروهای ولوو از این پس فقط در یک نمایشگاه خودرو از هر منطقه به نمایش در خواهند آمد: نمایشگاه ژنو در اروپا، نمایشگاه شانگهای یا پکن در چین و نمایشگاه دیترویت در آمریکا. در عوض این خودروساز قصد دارد بودجه بازاریابی خود را افزایش دهد تا بتواند برای بازرگانی الکترونیک، نمایندگی‌ها و مراسم سالانه معرفی مدل‌های خود، بیشتر هزینه کند.


آلین ویسر، رئیس بخش بازاریابی و فروش شرکت ولوو می‌گوید: «تا کنون همان کاری را می‌کردیم که در صنعت خودرو مورد انتظار بود اما از این پس می‌خواهیم به اقدامات غیرمنتظره دست بزنیم.»


این تصمیم ولوو برای ترک نمایشگاه‌های مهمی همچون نمایشگاه‌های فرانکفورت و پاریس، دقیقا عکس اقدامات رقبای آلمانی این شرکت یعنی بی‌ام‌و، آئودی و مرسدس دایملر است که تمایل دارند در همه نمایشگاه‌ها حضور داشته باشند.  




 volvo


 

 

 


    

 منبع: دنیای اقتصاد

 

 

با ما همراه باشید ...

 

Telegram  ّFollow us on Instagram  ّFollow us on Linked-in  Follow us on Google plus  ّFollow us on facebook

دسته بندی محصولات
عضویت در خبر نامه
ایمیل  
شماره موبایل
 
 
عضویت انصراف از عضویت
LiveZilla Live Help