شنبه 07 آذر 1394

دغدغه پژو سیتروئن در آلمان

مدیرعامل پژو سیتروئن به نشریه "اتو موتور اند اسپورت" آلمان گفت: این خودروساز که در مقایسه با همتایانش نتوانسته مشتریان آلمانی را نسبت به ارزش و جذابیت خودروهایش متقاعد کند، باید موقعیتش در این کشور را بهبود ببخشد.

پژو سیتروئن





 

مدیرعامل پژو سیتروئن به نشریه "اتو موتور اند اسپورت" آلمان گفت: این خودروساز که در مقایسه با همتایانش نتوانسته مشتریان آلمانی را نسبت به ارزش و جذابیت خودروهایش متقاعد کند، باید موقعیتش در این کشور را بهبود ببخشد.

 

 

 کارلوس تاوارس اظهار کرد: نتایج غیررضایت بخش در آلمان به دلیل این حقیقت است که مشتریان آلمانی پژو سیتروئن همانند مشتریان اسپانیایی، فرانسوی، اتریشی یا هلندی این خودروساز نسبت به محصولات ما متقاعد نشده اند.

 

 

وی گفت: پژو سیتروئن باید تصویر خود و همچنین شبکه واسطه فروش خود در آلمان را که در آن برندهای پژو و سیتروئن در 10 ماهه امسال حدود 3.3 درصد سهم داشتند بهبود ببخشد. در مقایسه با سهم این خودروساز فرانسوی از بازار آلمان، سهم فولکس واگن 21 درصد و اوپل 7.1 درصد بوده است.

 

 

وی در پاسخ به اینکه آیا این خودروساز تمایلی به پذیرفتن سرمایه گذاران جدید دارد گفت: پژو سیتروئن می‌تواند مستقل بماند اما نیازی به این کار ندارد.

 

 

بر اساس گزارش رویترز، پژو سیتروئن که نیمه اول امسال برای نخستین بار از سال 2011 سودآور شد، با وجود موانعی مانند تاثیر نوسانات ارزی و کندی رشد بازار چین، انتظار دارد امسال به سودآوری برسد.

 
 
 

 


منبع :ایسنا

 

آخرین اخبار فروشگاه

بوگاتی یک سوپرخودروی ۸ لیتری ۱۲۰۰ اسب‌بخار را ساخته که از موتور ۱۶ سیلندر بهره می‌برد؛ بیشینه سرعت این خودرو ۴۳۱ کیلومتربرساعت است و برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۵ ثانیه زمان نیاز دارد.

با ما همراه باشید ...

 

Telegram  ّFollow us on Instagram  ّFollow us on Linked-in  Follow us on Google plus  ّFollow us on facebook

دسته بندی محصولات
عضویت در خبر نامه
ایمیل  
شماره موبایل
 
 
عضویت انصراف از عضویت
LiveZilla Live Help